آبی تر از خسته

شعرستان

آبی تر از خسته

شعرستان

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل رنجبردوست چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.soheilweb.blogsky.com

سلام فرزین جان.
کاکا فرزین چونی، چاکی
آقا یه درخواستی داشتم.
من امروز یا نهایتا فردا سایتم رو به ثبت میرسونم و تو سایتم انجمن گفتگو دارم و میخام مدیریت یکی از اتاق هام رو بدم به تو ( مثلا مدیر بخش آموزش زبان کردی یا ...)
و اگه ممکنه وبلاگ نویسی رو تو سیستم من ادامه بده سیستم مدیریتیش همین بلاگ اسکای هستش البته فعلا چون در اینده ام تیش خواهم کرد.
منتظر پاسخت هستم لطفا به ایمیلم بفرست و اگه دوستی داری که بتونه بحث های جالبی راه بنداره بهم معرفی کن.
فقط به کسی نگو از من وبلاگ گرفتی چون من فقط به تو و دو نفر دیگه وبلاگ دادم.
فعلا بای.

فرزین چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ http://farzin72.blogsky.com

سلام سهیل جون
از اعتمادت ممنون. ولی من مشکل دارم ُ چون هنوز نتوانسته ام فونتی برای نوشته های کوردیم پیدا کنم. اگه تو کمکم کنی بتونم نوشتهای کوردی را در وبلاگم بنویسم شاید بتونم کمکت کنم.

محمد چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:59 ب.ظ

سلاوی گه رمی دلی پر ئومیدی مه ت پیشکه ش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد