آبی تر از خسته

شعرستان

آبی تر از خسته

شعرستان

کسی منو احاطه کرده،کسی منو داره می بره،کسی که فقط صداش پیداست،نه می شناسم نه هیچ نشانی ازش دارم.

نمی دونم این کیه که همیشه با منه،سایه به سایه بامن، بامن تلخ و غریب همراه شده و می خواد منو به نمی دانم کجا ببره.

کسی همیشه نگرانه منه،کسی که دوست نداره من مشروب بخورم و سیگاری بگیرانم.کسی به من می گه "دیونه یی این وقت شب مست ول می گردی".

خب چکار کنم ؟وقتی کسی منو اهلی کنه نمی تونم بگریزم،تا جان دارم وفادارم.

اون صاحب خانه است،مسافری نیس که پیاده شه.انگار مادرمه.

این پری ترسون و لرزون به من تلفن می کنه و می خنده و از دستم عصبانیه.دوست داره من اون کسی باشم که می خواد.خب ما مردا اینو دوست نداریم،دوست داریم اونی که خودمانیم باشیم.

واسه همینه که بعضی مردا دیکتاتور منشن.

شاید من اینجوری نباشم،دوست داشته باشم هر چی اون می خواد باشم،غیر از اینه که منم اونو دوست دارم؟

باشه بد مستی نمیکنم،خیابونا رو ول نمی گردم.بزار شب و مستی بیاد و ما را در نوردد.بزار اون بیاد در ما بیتوته کنه.

می خوام تنها یه بار به حرف خودم گوش ندم،می خوام به کسی که دوستم داره اعتماد کنم و به اون نمی دانم کجا بروم و ببینم غیر از خوشبختی چیز دیگه ای هست؟

خب اگه همسفری بسم الله...

نظرات 2 + ارسال نظر
........... یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام عزیز

نمی دونم چی بگم ... فقط اینکه من دلم نمی خواست که تو رو احاطه کنم و یا مجبور به کاری کنم.
نه! نمی خوام تو کسی باشی که من می خوام ...
مگه من قدرت انتخاب ندارم که بخوام دیگران رو طبق سلیقه ی خودم درست کنم، خب اینکه کاری نداره!
اگر مشکل اینه، آدم می گرده کسی رو پیدا میکنه که نیاز به ساختن و تربیتش نباشه!
نه! فقط نگرانتم. نگران!
ساختن و تربیت تو در قدرت و صلاحیت من نیست!
من فقط دلم میخواد به خودت آسیب نرسونی و هر چه برای تو خوبه، همون باشه!
حالا هم دیر نشده ... اگر دوست نداری، میتونی بد مستی کنی و خیابون گرد بشی ولی ...
عزیز! خودت خوب میدونی که تو هم دیگه اینو نمی خوای. درسته؟

من جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.kawer.blogfa.com/

با درود
ممنون از اینکه پیشم اومدی
من با هر انسانی دوست هستم و تو نیز انسانی پس دوستیم
راستی نگذار کسی احاطه بکنه تو رو. بی مرز بودن لذتی است که مرز ندارد.
در ضمن با هم نشستیم و کارهای همدیگر و از نزدیک دیدیم.
ماندگار و همیشه یی باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد