آبی تر از خسته

شعرستان

آبی تر از خسته

شعرستان

بانو 10

بانو 10

 

                                        

بانو

سر همین دو راهی بمان

زود بر می گردم.

 

 

2006.9.7 سلیمانی

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نارنج شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام فرزین عزیز زود باید برم ولی منظورم از قبرستون مدرسه جدیدم بود دارم برای کنکور میخونم اساسی خدا کنه قبول بشم خیلی دلم برات تنگ شده بود یکی از دوستام گفت اون کامنتو گذاشتی امودم راستی منم میخوام ارتباطات بخونم یا علوم سیاسی دیگه برم

وض دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ق.ظ http://adiban.com

سلام .ادیبان مداوم به روز است و بحث هایی در زمینهی ژانر جدید شعراستان مطرح .خوشحال می شوم نظری و گذری

سایه پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام فرزین جان
شرمنده ام. مدت یک ماه و نیم گرفتار مهمانهای خارج از کشورمان بودیم. حالا رفته اند. اگر دوست داشتی، یکروز بیا صحبت کنیم. من هم دلم تنگ شده!

ضمناً دو راهی کدومه؟!

سایه سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام فرزین

خبری ازت نیست. هر وقت آن شدی، خبرم کن تا بیام.

به خدا میسپارمت

مسافر شهر غم سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.bachehayegham.blogfa.com/

سلام آقا فرزین
منو میشناسی به وب من و دوستام سر بزنی خوشحال میشم آپ کردم موفق و خوش باشی عزیز .www.sportboy.blogsky

شیما(مطرب مهتاب جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ب.ظ http://motrebemahtabrou.persianblog.com

سلام
ممنون که به من سر زدی
امشب پیغامتو دیدم
خیلی دلتنگم چون
منم بانوی اون شدم و اونم به من گفت که
سر همین دو راهی بمان برمیگردم...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد