آبی تر از خسته

شعرستان

آبی تر از خسته

شعرستان

درسته که من باختم،ولی هنوز جرات دارم بار دیگر این خودم رو قمار کنم.این بار خودمو ضرب مرگ می کنم،ضرب نبض خنجر.چیزی نمونده که بخاطرش خودمو به بیراهه بکشانم.خودمو،این خود لعنتی که هر چه می کشم از دست همین ریسمان سیا و سفیده.هر کسی می تونه دستشو بالا ببره و به خودش دروغ بگه که از دست خودش در امانه.می دونم اونایی که نوشته های منو دوست دارند به نحوی یه جاهایی باخته اند.مثل هر لحظه ی بودن من.

خسته ام ،می خواهم بی ریا بخوابم و به دختر خواهرم و برادرزاده ام فکر کنم که چه تصویری از عمو یا داییشون در ذهن خود ترسیم کرده اند.آیا با عکسی که من نیستم می تونن قانع بشن و دیگه از بدر و ماردشون هزار چیز دیگه نخوان؟ آیا در مدرسه با همکلاسیهاشون سرشونو بالا می اندازند یا بایین؟

گیرم چند سال دیگه برگشتم و اونارو دیدم ،تو فکر میکنی چه عاطفه ای بین ما وجود خواهد داشت؟چیزی منو به اونا ربط می کنه؟

بعضی از دوستام منو هی سرزنش می کنند که تو هیچ وقت بزرگ نخواهی شد. و از اینکه این قدر با خودم رکم بدشان میاد. میگن از عاطفه ات کم کن،اینقدر عاشق نباش.این جوری نمیتونی زندگی کنی.درست مثل معملمانم یا مادرم منو نصیحت می کنند.خب اونا فکر می کنن کارشون یه کار انسانیه و انوقت است که من هی بهشون می خندم و می گم خر خودتی.

من که با یه نگاه با یه لبخند به لرزه می افتم،من که تا ته این چراغ بی روزن عاشقم و مهربونی رو از دستهای شما آموخته ام،چطوری اینها رو نادیده بگیرم.

خب می خواهم از عصمت و بزرگی بچه ها لذت ببرم.به کسی چه ربطی دارد؟

در ضمن  می خوام از تمام دوستانم ،سایه،شیما،نازنین،نارنج،دختر بارونی و ....تشکر کنم و چشمانشان رو به بزرگی عصمت بچه ها  ببوسم.

نظرات 6 + ارسال نظر
شیما(مطرب مهتاب) چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ق.ظ http://www,yadegaredoost.anzaliblog.com

سلام
منم قبل از خوندن وبلاگت اون میل رو فرستاده بودم
خوشحالم هنوز دل هایی هست که برای ملکوت کودکی تنگ میشه.
راستی مطلبت قشنگ بود.

گریان یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:50 ب.ظ http://giryan.blogfa.com

در جهانی که همه چیز دو دو تا چهار تاست و همه حرکات بر اسا س منطق ریاضیست این نوشته ها تنها به درد آدمهای دل شکسته میخورد. فرزین جان: عشق افلاطونی را باید در قبرستانها جست. دوران لیلی و مجنون بازد تمام شده. دیگر هیچ کس فرهاد نمیشود. جستن عشق بدین منوال رنجیست سیزفی. بیا. به زندگی بنگر. امروز جهانیست کامپیوتیریزه شده. به قول سلاوی ژیژک حتی عشقها و سکسهای ما هم انتزاعی شده است. دوست خوبم! انتظارات بسی فراوان تر از این است از امثال شما. این نوشته ها گریه های کنج دیوارهاست. ما را با کنج دیوارها دوستی نباید باشد. به فکر خودت باش. به فکر تغیر رادیکال در خود و جامعه باش. از این ناله ها هیچ ساخته نیست به غیر از به انتزوا رفتن خودت نباشد.

گریان یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ http://giryan.blogfa.com

دوست خوبم فرزین جان. جواب نظر اول را که در ویبلاگم نوشته بودی خواندم. جان من. من هم مثل شما دوست داشتن را دوست درام. اما باید به شیوه ای امروزی به زندگی و بازیهای آن نگریست. عشق. ازدواج. درس خواندن. مبارزه. همه اینها بازیست و باید به شیوه امروزی بازد کرد. من دوست داشتن را دوست دارم تا جایی که فردیتم به عنوان یک انسان محفوظ باشد. اما باور کن فردیت تو با این نوشته ها محفوظ نیست. من با این نوشته ها تو را فردی ثک باخته میدانم.ما در جهان مدرن زندگی میکنیم که متاسفانه تنها از مدرنیته لبه تیز آن به قول آنتونی گیدنز نصیبمان شده. اما من و شما و به کلی ما انسانیم و موجودی که قابلیت تغیر در همه چیز را داریم. پس بیا به فکر تغیر باشیم. ناله ها ی عاشقانه سر دادن و بدین منوال گریستن و فکر کردن و نوشتن مال انسانهای ۱۵۰ سال پیش است نه مال انان دوران مدرنیسم. تو که با نیچه آشنا بودی. تو چنین گفت زردشت خواندن را به همه توصیه میکردی. اما کو ابر مرد؟ آیا ابر مردی که نیچه میگفت این است که بنشیند و گریه کند و به یاد گذشته سیل اشک از چشمهایش جاری شود؟ تو به فکر این نباش که برادر زاه هایت چظور تو را تصور میکنن . به فکر این باش که در برگشتن چه چیزی را برای آنها سراغ داری.؟
امید که از من نرنجی. اما من دوستت دارم و از تو بسی چیزها یاد گرفته ام.

شیما چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ http://www,yadegaredoost.anzaliblog.com

سلام نیستی مدتیه
نگرانتیم

شیما پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:52 ب.ظ http://www,yadegaredoost.anzaliblog.com

سلام
فرزین جان شب یلدا مبارک

شیما دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ب.ظ http://www,yadegaredoost.anzaliblog.com

کاش این همه تلخی نبود
من او ندارم و هیچ چیز جبران این همه تلخی را نمیکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد